Keresahan

hati yang sedang galau

Kegalauan hati ini

Entah kenapa hari ini terasa sangat membosankan

Hatiku terasa begitu hampa..

Tak tau dinyana tiba-tiba hadir semua

Yang pernah membuat hati ini terluka

Aku resah dan bimbang menghadapi semua

Perasaam bimbang ini kucoba tuk mengikisnya

Tapi entah kenapa…

Hanya rasa kesal yang semakin mendesak di dada ini

Bibit lampau tak kunjung tuk beranjak dari pikiran ini

Galau, resah, gundah semua bercampur aduk

Aku sunyi dalam keramaain

Aku sepi dalam kebisingan

Aku sendiri di tengah suara gaduh

Aku…ya aku sepi..dan hampa..

Yang tak berkesudahan..

Tinggalkan Balasan

